czwartek, 16 maja 2013

    

z

                                 Jak obiecałam tak jest

                                The Sims 4!!!


No tak co można powiedzieć o tej serii.Narazie jest o niej mało informacji.Powiem Wam tylko o tym co udało mi się wyszukać.


Tutaj są pokazane wszystkie dotychczasowe wersje The Sims.Razem z nowymi rzeczami związanymi z każdym wydaniem tej gry jest dodana również inna grafika.Z tego co widziałam(i co wy zobaczycie!).To grafika The Sims 4 ma się upodabniać do The Sims 1.Ale to nie jest pewne bo to tylko szkice.Zresztą zobaczcie.
Jak mówiłam SZKICE!!!Szkoda że zmiana będzie w panelu sima.zmieni się jego kolor na szary co nie będzie zbyt miłe w wyglądzie.Ja szczerze wolałam ten niebieski kolor.Jak widać jest inny pasek zadowolenia(czy jakoś tak).Od teraz będzie można wybrać osobowość, tożsamość, potrzeby oraz prawdziwy urok osobisty sima.To są już pewne udogodnienia.Słyszałam też o tym że nasz sim będzie miał od razu smartfona(co nie jest pewne).Podobno ma wrócić gra on-line tylko że automatycznie w grze co bardzo urozmaici rozgrywke.





Co do loga to nie jest ono powalające.Jest mówione że robione w paincie.Jest troche podobne do loga The Sims 1.


Jak widzicie jest dosyć proste ale praktyczne.Jego 2-wymiar jest nawet dobry chociaż 3D byłby lepszy.


 I to by było na tyle.



                                                  Do zobaczenia!!!




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz